Travels On Budget

Alles te weten komen over budget reizen

Dit was de opdracht

Travels On Budget, een populair Instagram account met meer dan 80.000 volgers, was opzoek naar het een manier om het bereik te verbreden. Op het Instagram account worden regelmatig (onontdekte) vakantieplekken gedeeld, maar de hoeveelheid informatie die je bij je Instagram post kan delen is vrij beperkt. Een blog website is een geschikt oplossing om de doelgroep naar door te verwijzen.
Webdesign, Logo
Travels On Budget
April 2024

Het gevoel van reizen overbrengen

Best een uitdaging, maar door de kleurencombinatie groen met geel geven we zowel het gevoel van vakantie, budget en natuur. Daarnaast hebben de losse afbeeldingen een eigen uitsnede in de vorm van een continent of een land. Zo wijken we af van het standaard en spreken we de doelgroep nog meer aan.

Veel bezoekers op mobiel

Aangezien we verwachten dat veel gebruikers doorstromen vanuit het Instagram account is de website geoptimaliseerd voor mobiel. Zo zorgen we ervoor dat de ervaring ten alle tijden optimaal is. Naast mobiel is de website ook ontworpen voor andere schermgroottes. Zo wordt alles netjes geplaatst en heeft iedere bezoeker dezelfde ervaring.

Veel bezoekers op mobiel

Aangezien we verwachten dat veel gebruikers doorstromen vanuit het Instagram account is de website geoptimaliseerd voor mobiel. Zo zorgen we ervoor dat de ervaring ten alle tijden optimaal is. Naast mobiel is de website ook ontworpen voor andere schermgroottes. Zo wordt alles netjes geplaatst en heeft iedere bezoeker dezelfde ervaring.

Jacques Francois

Als natuurgeneeskundig therapeut gebruik ik natuurlijke therapieën en werkwijzen om de gezondheid van mensen te bevorderen en te herstellen.
#F5EBD8
#F5EBD8
#F5EBD8
#F5EBD8
Een portret afbeelding van Linda, eigenaar van NaturaLin

Wil je ook meer mensen bereiken en je bedrijf laten groeien?

Kevin van Dijk – User Experience Designer
Gesprek inplannen
Een profielfoto van een medewerker van DUX, met huizen op de achtergrond